2e week - Reisverslag uit Bāli, India van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Bāli, India van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu

2e week

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 November 2012 | India, Bāli

De tweede week is aangebroken.
Ondanks alles is de eerste week best snel voorbij gegaan.
Het was aan de ene kant een leuke week, maar aan de andere kant, het was ook best moeilijk.
Voor het eerst best lang van huis valt toch Niet echt mee.
Niet dat ik heimwee heb maar het is gewoon alles wat je eigenlijk een beetje mist.

Buiten dat allemaal is Bali echt zo mooi land!
Ik voel me toch ook wel weer thuis. De mensen hier overal zijn zo lief, ze respecteren iedereen.
Ongelofelijk is dat!
Hier hoef je ook niet bang te zijn om alleen over straat te lopen. Er word wel getoeterd en gefloten naar me, maar dat komt omdat ze alleen maar iemand zien met wit haar. (Ja me haar is weer lekker wit aan het worden!)

Verder dit weekend ben ik eerst een avond in Ubud geweest.
Heerlijke stad is dat! En toch maar een Bintang genomen.
Want ja, wie in Bali komt moet toch ook het Balinese bier hebben geproefd!
Zaterdagochtend vroeg om 9 uur vertrokken we met een shuttle busje naar Kuta.
Kuta, dat is een echte uitgaansstad.
Daar is het oude vertrouwde Katwijk niks bij!
Helaas overdag was er niet veel aan.
Het was zo druk en mensen wilde op de foto met me en ik werd voor Lady Gaga aangezien.
Mensen vragen 1000000 keer of je een massage wil.
En 10000000 keer moet je NO zeggen en dan begrijpen ze pas dat je het gewoon echt niet wilt.

De avond was snel aangebroken en we gingen ons klaarmaken voor een avond uitgaan in de club: Skygarden.
Wat was dat groot em het was behoorlijk druk.
Tussen 9 en 10 kregen we gratis cocktails.
En tussen half 12 en 12 uur kregen we gratis Vodka met redbull.
Heb nog nooit zo'n goedkope avond gehad.
Het ideale was van de discotheek dat er helemaal boven van de club een groot dakterras was.
Heerlijk om even bij te kunnen komen van dansen in een discotheek waar het 50 graden leek.

De volgende dag gingen we nog even op het strand liggen en daarna ontbijten met een overheerlijke fruitsalade met yoghurt en honing met muesli erbij.
Heeeeeeerlijk verse fruit!
Met als drankje een heerlijke ijscappuchino erbij.

Om half 2 hadden we de shuttlebus weer terug richting Ubud.
Dat is dan toch weer anders als je daar aankomt.
Weer heel wat rustiger dan de uitgaansstad Kuta!

Liefsxx

Ps. Aan de vooijsjes: foto's komen snel!