Life is beautiful - Reisverslag uit Bāli, India van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu Life is beautiful - Reisverslag uit Bāli, India van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu

Life is beautiful

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 November 2012 | India, Bāli

Er zijn weer een paar dagen voorbij.
Aan het begin dacht ik echt.. Oh wat gaat de tijd langzaam!!
Maar aan de andere kant, morgen is het alweer donderdag! Dan is het alweer weekend. Wauw time flies.
Van de week was het alleen wel even slikken, ik had even een moment waarvan ik dacht nu wil ik gewoon echt weg hier!
Maar daar ben ik nu overheen.

Morgenochtend gaan we even naar Ubud om wat dingetjes te doen, misschien ook lunchen daar en dan weer terug naar het project.
Verder in de avond zijn de planningen nu nog om naar Ubud te gaan om daar een dans te bekijken ofzo.
Verder gaan we vrijdag door de rijstvelden lopen als het goed is en misschien in de avond naar ??? Kuta of ik weet het nog niet.

A lot of kisses xxxx

• 08 November 2012 - 12:41

Pap:

Ga nu maar genieten, je maakt dingen mee die je nooit meer zult vergeten dat is heel bijzonder en uniek. Zet 'm op, liefs pap.

• 08 November 2012 - 15:02

Nelleke:

Lieve Daphne

Alle begin is moeilijk.
    Je kan hier alleen maar sterker uitkomen.
    Laat alles maar over je heen komen en geniet van de mooie dingen die je mee mag maken.
    Hou je taai.

Veel liefs van alle Vooijsjes

Ps: Ga je ons ook nog verrassen met mooie foto's op deze site?!