1 dag voor vertrek naar Bali - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek naar Bali - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Daphne Verloop - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek naar Bali

Blijf op de hoogte en volg Daphne

01 November 2012 | Nederland, Nederland

Aaahhhh! Nu begint het echt op te schieten!
Nog maar een dag en dan vlieg ik naar Bali, voor de tweede keer.
Maar dit keer is het niet echt een vakantie.
Voor vrijwilligerswerk ga ik erheen.
Zo spannend!
Al zolang kijk ik naar dit moment uit, en nu is het al bijna zover!
Ik kan echt niet meer wachten.
Helaas moet ik 17 uur lang stil zitten in een vliegtuig. Zal wel even moeilijk worden, maar dat heb ik er wel voor over!
Eindelijk weg uit dit koude kikkerlandje!!
Ik ben echt zo benieuwd naar alles!
Gelukkig is het niet echt heel vreemd als ik daar aankom.
2 meiden op de accomodatie ken ik al een beetje, dus dat is wel lekker!

Ik hou jullie met alles op de hoogte! En ik hoop dat iedereen kan mee genieten van de verhalen die ik hierop zet.
En natuurlijk van de foto's als ik heeeerlijk in mijn vrije tijd op het strand lig te zonnen!

Liefs.

  • 01 November 2012 - 13:06

    Rosanne:

    Een hele fijne tijd in Bali toegewenst Daphne.
    Wat voor vrijwillegershulp ga je doen?
    Have fun en geniet van de lekkere temperaturen!

  • 01 November 2012 - 13:09

    Daphne Verloop:

    Ja dankjewel!
    Zal wel lukken.
    Ik ga les geven daar aan kinderen tussen de 8 en 18 jaar.

  • 01 November 2012 - 13:09

    Angela:

    Goede vlucht!!

  • 01 November 2012 - 13:10

    Daphne Verloop:

    Bedankt! :)

  • 01 November 2012 - 13:16

    Inkie :

    Hé, wat leuk (zie je staan bij nieuwe verslagen, ik zit net m'n profiel in te vullen als nieuwelling) ik ga ook vrijwilligerswerk doen op Bali. In Bedulu, weet niet waar jij heen gaat? (ik ga eind nov. 3 mnd.)

  • 01 November 2012 - 13:20

    Daphne Verloop:

    Ik ga naar Ubud. :)

  • 01 November 2012 - 14:16

    Laura:

    Hee, succes daar en goede reis morgen! En geniet ervan! x Laura Plug

  • 01 November 2012 - 14:32

    Daphne Verloop:

    Gaat zeker lukken! Dankjewell! X

  • 02 November 2012 - 14:41

    Nelleke:

    Heel veel plezier en succes toegewenst in Bali.
    We zijn heel benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Goede reis,

    liefs Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

naar Bali

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

3e week

12 November 2012

2e week

07 November 2012

Life is beautiful

04 November 2012

Eerste dag in Bali

01 November 2012

1 dag voor vertrek naar Bali
Daphne

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 4506

Voorgaande reizen:

02 Juli 2012 - 30 November -0001

naar Bali

Landen bezocht: